Dec 11, 2010

Amazing Race Asia

So, x kan korang tak pernah dengar kot perkataan nih! Actually, dah bape tahun dah aku start tgk cerita ni, but tak taulah why kali ni aku nak post ttg cerita ni. hari ni 1st time in my life, aku tgk cerita ni from 12 p.m sampailah pukul 10 malam. season 4. hey! non stop~ ngee~ yeahhh mmg ramai yg ckp aku pelik atau dikenali sebagai 'WEIRDO'. sampai my mom pon kate bila lah nk habis cerita nih! mama pon nk tgk tv jugak! adoih!


haha. then, mandi ptg pon aku x mandi. sanggup okay sebab nk tgk cite tu sampai habis. i think diorang twins coz name and muka diorang same. anddd sebab cerita tu lama sgt sbb dye sambong teros from first episode sampai lahhh episode finalee. F-I-N-A-L-E.nahh cuba korang tgk nii :) same kan kan?







Yg ni kurang hot ckit. sbb ade satu part nih, diorang buat fast forward so, diorang kene laa shave rambut diorang. haha siap hafal lagi tuhh part mane! of coz lah! kawan aku pon ckp aku nih mmg tak kan lupa setiap kejadian kt mane mane pon! eh eh ade lagi! see ya! ♥








OMG! they are soo hot! name diorang dua dua richard. eh tak bagi tau name lagi kan? haha lol
but, yg kanan tuu lag comel! but, in this pic diorang x cute sgt coz diorang belom shave lag! wait yaa~










haaa. cute kan? jap yg richard yg paling i suka tuh yg sbelah kiri tu! haha alololo comel nya! ni time dkt new zealand. woohoo~ hafal?!! weheeeeee~ ohh diorang tgh maen ski nihh. omg! gila ahh!









HAaaa~ kepada yg tak tau amazing race tu ape?! lol ni lah! haa siap ade proof lagi tuhh! season 4! yeahh ;P








No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥