Jul 4, 2011

Apa Cer?

Hey! Dear semua orang hehe. Apa cer sekarang? Mana visitors aku ni? Hilang kah? hmm. XD Boys Over Flowers ni kegilaan ramai ke? Ye lah, cousin aku sorang ni, OMGEEE Dia terlalu addicted sangat weh. Aku pon terikut-ikut lah kan macam kuda. 


You know what? Yeah. Dulu, memang aku pernah dengar dan pernah tengok cerita ni sikit-sikit. Tapi, tak full lah tengok. Because aku ni entah macam tak suka sangat Korea ye. Dulu! Bukan skarang eh. hihi Sekarang pulak semakin gila. Bukan gila kan apa, gilakan drama dia. 


Walaupon sikit je episodes, ye lah daripada cerita lain tu sampai beratus ratuih episodes. But, masih rasa yang cerita ni lama. Oh maafkanlah. =,='' Terlalu suka sangat. But, actually, sedih lah. But, why tak boleh nak keluarkan air mata. Ke memang aku ni dah kehabisan air mata. Nope? Alah, chill lah kan. Drama je weh!


So, aku tak tengok habis lagi. Adalah satu website ni penuh dengan drama and movie Korea, Japan, Taiwan. hihi But, BOF (boy over flowers) ni tak habis ;agi tengok. Cuma, aku dah tengok first, second, third and episodes 21,22,23,24,25. Banyak lagi nih kena habiskan.


Now, tengah skip skip sebab kalau tunggu je sampai bila tak habis. Ni yang geram ni.Lembappp-bun betul lah. Sama je macam youtube. Ingatkan nak download, but tak tahu nak download kat mana? LOL


F4. F4 yang paling aku suka eh mesti lah Kim Bum. Dia ter-sangatlah comel. hihi Harap jadi pasangan hidup saya! Yang lain pon comel. Jan Di, Jan Di. Bertuahnya dia. Jealous gila weh! 


Okaylah. Aku rasa setakat ni je lah. Korang doakan ye dapat habiskan drama tu. haha  Saranghae, Kim Bum.

2 comments:

thanks for reading this post ♥