Jul 14, 2011

J Card Day!

Assalammualaikum. Hey readers ku. Hehe Capek baru baklik from Jusco. Anda tahu sendiri, tengok tajuk pon dah tahu ada J Card day. Biasalah ramai orang and sale sana sini. Kaki pon dah kejang ni.Yang aku tahu sekarang ni aku nak tidur, penat. Tapi, sempat lagi update blog. Hhiiihi Takkan ku lupakan blog aku ni.

Korang tahu sendiri kan, raya nak dekat dah. So, tujuan kitorang pergi tadi, nak shopping untuk baju raya. Now, adik aku tu, Sarah and Arif dah cukup dah baju raya. Ni yang seronok ni bila aku je di pentingkan hehe. Maklumlah, baru tenang sikit beli baju raya. Kalau tak, mama tengok baju kat sana lah, sini lah, pening aku pon terpaksalah mengikut je mana mama pergi. Kang tak pasal pasal hilang macam hari tu kat Times Square, Haanis hilang. Kitorang yg kena caari. Rupanya, dekat entrance Cosmo World. Dahlah mama tak tahu coz dia dah msok dah. Sebab reahat and makan tadi lah. Hanis tersesat mana tah.

Okelah. Tadi aku beli baju satu je sebab yang lain tak berkenan sangat. Baju aku tu jemnis macam jacketfull lah.Meamang cantik lahhhh. Hihi Hanis pulokk beli seluar. Sarah beli sepasang baju. Mama beli 2 pasang kasut. Banyak kan kan? Tak lah banyakmane. = ='' Tapi, harga mmg cantik. Nak dekat 5** lebih dah. Shopping tak ingat dunia! Then, kitorang makan kat food court.

Hanis & Sarah makan chicken chop. Aku and mama makan kuey tiow gorang. Sedap weh! Hehe Mestylah cuba something else kan? Ni nak makan western food je. Muak jugak kalau selalu sangat makan. Then, balik je lah. Kaki meleset dah ni sebab pakai wedges. Bye lah. I want to sleep. Hehe Tiredddddd. :P

4 comments:

  1. Kaki shopping :P last tyme kk ten g ngn makna ;p

    ReplyDelete
  2. Owhh. Tadi x pergi ke? Hehe tak de lah bnyk sgt brg./ Just mmg mmurah habis lah!

    ReplyDelete
  3. tak pergi duk umah sakit perut teehee

    ReplyDelete
  4. Sakit perut? Hoho saya sakit jari! :O

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥