Jul 25, 2011

New School Again! AGAIN!

Hey peeps! And Assalamualaikum.  Sekarang ni tepat pukul 9.53 a.m. Ecececeh. Tak sekolah ke. Eh eh nak cerita lah ni dekat blog. Semua orang dah tahu yang aku baru je pindah sekolah. So, pada entry yang terdahulu  iaitu New Shool. Boredomness XD. Click lah kalau nak baca or lebih faham. Thanks. Seperti yang semua orang tahu, aku sekolah sehari je. Sehari je weh dekat SMKGR iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Gunung Rapat. Dekat je dengan rumah. 

But, ada masalah sikit yang memang dari dulu lagi dah ada. Aku agak fobia  tak berapa sukakan sekolah yang campur dengan lelaki. Bagi aku, macam aku ni budak baru lah katakan. So, macam mana ya nak mulakan percakapan. As you know, dulu time dekat primary school, memang bising gila. Walaupun, aku jadi pengawas sekolah dulu, cikgu asyik sound je. Memang aku dah biasa dengan sekolah tu selama 6 tahun. Tambah tambah lagi aku ada Gang sendiri. Sampai sekarang still contact eh. Betapa setianya kawan.

Okelah. Itu sebab pertama. Ada lagi sebab sebab yang lain, but aku memang tak boleh open kat public. Maybe dengan family aku je, aku boleh share. Btw, start dari semalam, Isnin 25/7/2011 aku telah mulakan perjalanan  yang baru. Aku telah mula sekolah baru iaitu bekas sekolah Anyah (my aunt) iaitu RPS (Sekolah Menengah Raja Perempuan Ipoh) Kalau aku tak masok asrama, confirm aku masok RPS. Sebab masa cuti sekolah panjang, erkk ke sekolah cuti panjang, aku memang dah mintak situ. Memang menyesal aku masok asrama kalau aku tahu macam tu. The most important sekali is aku rindu kat family. Rindu lah sangat. Jyeah memeng eeh. *Bak kata Adyy Putra

Masa first day masok tu, Alhamdulillah, aku tak takut pun macam aku takut dekat SMKGR. Okelah kot, sebab all girls. Rasa bebas sikit. Apa pun aku mesti teruskan perjuangan! Ecehh banggaa seyh.  Aku selalu berangan-angan nak jadi macam Kak Fathin, Kak Mira, Kak Min, Kak Ekha and semualah yang dah berjaya menamatkan secondary school. Diorang nampak bahagia. Mungkin, kena banyak bersabar. InsyaAllah boleh.

Okelah, jam 12.00 p.m. gua gerak dulu. wakkluu. teehee~ Sekolah petang sumpah penat. but memang boleh tidur lama waktu pagi. Janganlah tinggal Solat SUbuh pulak. Okelah. I think tu je lah ehh. Bye!

4 comments:

  1. semoga berbahagia di sekolah baru hehe

    ReplyDelete
  2. Aminnnnn. Hee trimas K. Fathin! GoGo Fighting! ;D

    ReplyDelete
  3. asal ko x mau skola raja chulan je..aq kn de....hehe...

    ReplyDelete
  4. Sebab skolah tu campur laki perempuan. Hee

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥