Aug 2, 2011

Puasa Sudahh.

HEY. Setelah 7 bulan berlalu, puasa menjelma. Bulan yang mulia. Banyak ibadat yang boleh kita buat masa bulan puasa. HOHO Today, hari first puasa. Memang lah penat sedikit LOL. haha teringat waktu dulu-dulu. Masa kecik, memang agak budus sikit. hehe. Dulu dulu, masa aku puasa bila balik puasa, adik aku yang kecik tu makan tenghari. Sebab tak tahan kan, lagipun dia kecik lagi eh. 

Aku yang dah besar gedabak ni pun jeles gila tahap gabban. Eceh. Aku cakap lah dekat mama. '' MAMA MAMA, nak nasi, sakit perut lah. Rasa nak pingsan.'' HOHO Itu trick dulu-dulu. Sekarang ni dah wajib. Tambah tambah lagi, now aku sekolah petang rite? So, bertambah penat lah kan. That is it! Aku nak jadikan ia sebagai challenge dalam hidup. haha. Okaylah. Ni nak post nihh gambar gambur terbaru gwa. Comels taks sayas? *Oke Perasan. ngehehe. Before tuh, nak cakap sikit.


Ehemm ehemm. Kalau bulan puasa ni, memang rasa penat ditambah lagi macam macam kerja yang kita kena buat. So, nak mengupdate blog pun jarang sekali wey! HAHA Bukan ape, penat mengtaip nyaa. Lebih baik kalau ada komputer maju kat Malaysia ni yan boleh kita cakap je, terus terpapar kat skrin. Ewahh Bukanmain kau! 



Okeh yang ini, masa shopping for baju raya. hehe Adik aka Najhan ikut sekali.


Time nak balik woohoo. Makan ais-krim lebih menyanangkan sebelum Ramadhan. Makan sepuas-puasnya WHAHAHA


Auww Saya tahu saya comels. XD


Oke guys and gals! Saya tahu saya terover sikit masa timetime puasa nih. Btw, Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam di seluruh pelusuk dunia. Anyyong. Ewahhh Dah pandai anak mama cakap Korea. LOL XD

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥