Sep 27, 2011

#1 Addicted - Randy Pangalila

Assalamualaikum dan selamat pagi. Kenapalah zaman sekarang ni banyak sangat benda or menatang yang cool, hot, cute or something macam tu. Tak boleh ke simple simple je. Ni yang buat aklu obses sangat dengan sesuatu benda tu. :') First addicted ni, aku addicted dengan Randy Pangalila. Tak lama lagi, aku akan jadi isteri dia. InsyaAllah. --' Tolonglah, kalau aku dah obses dengan something tu, mesti kalau nak hilangkan kena ada orang/benda baru datang. hoho Tapi, aku rasa kali ni Randy Panglila takkan hilang daripa aku.  



Source: Google Image

Cuba korang tatap betul betul muka dia. Hotnye. Takpe, hari ni maybe dia yang jadi husband aku, sikit lagi aku bercerai kot ada suami pulak. Bye. :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥