Sep 6, 2011

Final Destination 5 & Hantu Bonceng.

Hai and assalamualaikum. Nak buat entry ni sebab terlalu gila kan lelaki yang kacak dalam movie nih. Entry about raya nanti lah dulu. Memang beban otak bila fikirkan Ahemmmm! But, bulan ni still bulan Syawal. Cuma, mood raya yang berkurang. Mood apa pon tadakk. Okaylah. Pada 4 September, aku tengok movie yang sangatlah Awesome. You knoww, memang popular lah series nih. Final Destination 1 sampailah ke Final Destination 5, sekarang ni. 


Tambah dua orang lagi tengok, iaitu Najhan and Kak Mira. They are my cousin. teeheee. First, memang we all plan nak tengok movie sama-sama. But unfortunately, dia kena 18 and above sahaja. Dah lah 3D. So, aku kan tinggilampaimacamzirafahtanpapotongkepala. Tak lah macam adik aku, Arif pendeksangatsampaitaknampakdiakatcelahbaju. Tak ada motif actually. Then, the result was: Me, Hanis, Kak Mira and Najhan watched FD 5. Mama, Arif and Sarah went for Hantu Bonceng. Serious tak boleh belah cerita tu yang dipilih. pfffft. So, Hanis ikut celah celah aku. Nak ambil spec 3D. Mama terpaksa temah Sarah and Arif to watch Hantu Bonceng. Serious funny diorang cakap.


So, nak kata sinopsis pon, aku dah berbelit lidah. Sebab hari tu aku cerita kat mama, mama kata apa yang kamu cakap niiiii?! Kan dah dipermalukan. So, the main was: Semua orang akan mati tak kira lah dengan cara apa sekali pon. Aku nasihtaykan bagi orang yang sakit jantung, janganlah tengok. Korang wajib tengok Hantu Bonceng. Because my mom said cerita tu gila best ahh. Sesuai for tontonan umum. Tak adalah hantu sangat. So, have fun lah dengan cerita tu. Kalau FD 5, I give 99.9% lah. Sebab gila menakutkan grrr dan membestkan sebab hero nya sangathandsomegilamamattu.
Ini juga sangatlah masyur.


Totally awesome!


So, hope korang tengok weyy. Tengok yang 3D lagi alh nampak ke-realkan nya. Bye and wassalam.


Pssst: Sorry for the 'banyak' typo yeahh. Kita sebagai manusia memang banyak salah. Maafkan daku. whahh. CUKUP SUDAHH. heeee XD

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥