Sep 18, 2011

Hantu Bonceng Finally!

HOHO Assalamualaikum! Happy Saturday! Watcha doing? Update blog? Kita suka update malam malam sebab tenang tak ada orang kacau. Serious. Kali ni nak buat review filem Hantu Bonceng. Apa lah yang menggerakkan hati kita nak tengok cerita ni. Tengok sendiri lah trailer dan iklan dia. Confrim anda akan terliur tengok cerita tu. Teringin sesangat. Sebab macam lawak. and lagi satu, tak sampai dua minggu dah 8 juta. Woahh Kaya Ahmad Idham weh! haha. Tapi sabar je tunggu masa yang sesuai untuk tengok cerita tu. Bukan senang nak pujuk mama aku tengok movie je. 


Dulu, masa aku tengok Final Destination 5, mama aku tengok Hantu Bonceng dah. Jadi, kalau dia dah tengok, buat apa nak tengok aite. Takpelah. Hari Jumaat tu, aku gila gila mintak nak tengok cerita Hantu Bonceng. Last last, dapat tengok jugak dekat astro first. Anda terbaikk!! Nasib baik lah ada astro first. So, bila dah habis tengok tu, aku mulalah buat conclusion about the movie.


And the conclusion adalah: Best. Tapi, tak seberapa best yang aku dengar daripada luar. Kata lawak lahh, apa lah. Memang ada lah sikit unsur tu, tapi aku tak berapa puas. Anyway, tak de lah menyesal beli cerita tu. Good job. Nak bagi sinopsis ada yang tercengang cengang tak nak mulakan camane. Whatever lah. Hantu dia bukan takut, lawa jee.



haha Nilah dia. Cantik kan?

Okaylah. Bye korang. Lepas ni agaknya cerita apa ye pulak. ;D

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥