Sep 23, 2011

I Love Him! Only Me!

Hai korang! Assalamualaikum ! Rasanya, kita masih di bulan syawal kan? XD Dah lah lupakan syawal. I know memang kalau raya, semua orang update about raya. Kan aku buat entry about EID Part1 . But, tak ada sambungannya sebab ada kemalasan yang melanda. So, fikir fikir balik, dah give up. Malas dah nak buat pasal raya. Alah. Raya pergi mane je pun. Tak ada apa nak cerita. 


ADDICTED? hah? hah? hah? Banyak bukan main lagi menatang yang aku addicted. Okaylah. Setiap orang macam tu, Contohnya, my cousin dia addicted about Lee Min Ho selama 2 bulan atau lebih? Sekarang ni demam tu melanda kat aku. Tapi, bukan si Gu Jun Pyo tu. Si mat indon. 


Korang tahu tak cerita Hingga Akhir Waktu yang sekarang ni disiarkan di astro ria pada pukul 6.30 petang dan ulangan 11 malam, serta ulangan kesemua episodes dalam seminggu pada hari sabtu? Okay. Ni bukti yang memang aku dah addicted dengan cerita menyakitkan hati tu. 


Bukan apa, cerita indon bisalah. Siapa tak tahu character dia. Ada couple baik, jahat. Si jahat nak kacau hidup couple baik. Fitnah menfitnah. Upah mengupah. Memang sakit jantung aku tengok cerita indon ni. Tapi entahlah apa daya tarikan yang diorang buat sampai aku pon cantikmenariktertarikkaumemangdebom. 


Cerita dia sama je lebih kurang macam cerita indon yang lain. Tapi, cerita ni lagu tema dia best. Sampai sehari, aku dengar berulang-ulang kali, tak termasuk lagu dalam cerita tu. Aku selalu dengar dekat benda yang aku addicted satu lagi iaitu MP3. hoho. Tajuk lagu dia Hingga Akhir Waktu by Nineballs. Korang wajib dengar. Sedap kanmain. 


Okaylah. Lagi satu, sebab aku addicted ialah hero dia. muahaha Nama sebenar dia Lucky Perdana. Dalam cerita tu, nama dia Galang. Okay, dalam cerita ni memang banyak kebodohan dan kebengapan. Nka tahuuuu? Tengoklah wajib tengok okayyyyyyy. Sebagai pembuka bicara sebelum kauorang addicted dengan benda ni, come on come on lets check it out this song, Hingga Akhir Waktu by Nineballs. ;D Bye Assalamualaikum!
Aku bagi sekali dengan lyrics supaya korang boleh enjoy. Terimakasih.


2 comments:

  1. alaa daripada lagu ni baik lagu aishiteru

    "ai ai ai ai shi-te-ru"

    haha

    ReplyDelete
  2. @Shafiqah Omarhaha Okie dokie lah Kak Piqah oiii. Yang penting, lagu ni telah menusuk kalbu wahhh

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥