Sep 15, 2011

Life In 1 Al-Farabi, SEMESTI. *Flashback

 Assalamualaikum! Mimpi apa pulokk ni nak buat entry pasal kenangan kenangan lama. HEP Walaupon dah lama, still melekat dalam hati. Kaylah. Kali ni, nak imbas balik kenangan di sekolah lama iaitu SEMESTI. But, yang paling aku rapat ialah dalam dorm, dalam kelas. Kalau selain dalam kelas, mulut aku terus zip warna merah menyala. hihi Aku dalam kelas memang happening gila ohh. *Sakit hatiiiii! Mula mula masuk masa bulan Jan tu, punyalah menangis nak balik rumah, pendiam tahap murung HAHA. Lepas je sebulan,terus ngap! >.< 


Aku dah jadi aku balik. Ahhh You know. Kita kita yang dulu tu. Yang mulut nya asyik cakap je. Tapi, homework tak dilupakan. Dalam kelas ni, semua nya ada watak watak tersendiri. Semnuanya happening lah yang boleh buat orang ketawa and yang boleh buat orang sakit hati. Aku pernah je terasa tapi aku kasi hentam sama dia balik wahh. Okie dokie ^^ Ni lahh list list bebudak dalam kelas Al-Farabi yang sangatsangatterbaik  EHEH Jom flashback balik siapa kengkawan aku dulu. Maklumlah, kita ni cepat lupa. :P




The Al- Farabians


Amirul Firdaus --; Budak pandai gila. Wa tabik sama lu. Tapi, perangai dia pelik sikit dan macam bukan orang kadang kadang HAHA


Arfan --; Entah leee. AKu tak berapa rapat sangat dengan dia. Tapi, dia ni agak menjengkelkan kekadang u. Suka cari pasal. :P


Azzam --; Dia lah penCAPAP tersohor dalam kelas ni. Dia suka cari publicity murahan dalam kelas. Menyampuk tu kerja dia lah. Siapa lagi kan?


Izzul --; Dia creative and pandai seni. 


Azri --; Kalau dia kembang hidung means dia tipu lee tu. haha Orang ejek dia nonsah. Nonsah tu nama bapak dia. Hang tahu tak? >.<


Zul --; Walaupun berbadan besar, tapi baik dan bukan macam lelaki lain yang suka mencarut. *Serious pantang orang yang mencarut.


Syed --; Dia berfikiran positive dan baik jugakk lah. Tapi, tak kalah jugak dalam subject.


Afiqah --; Kawan yang memang setia dan sangat periang! ;D


Nelly Syuhada --; My besties. Penolong ketua kelas. Sama malas macam yang lain! :P 


Bazlah --; Terkenal sebagai Buzz-light-year. Dia agak lucu haha dan polos. Senang nak kawan dengan dia. Tak jenis yang cerewet 


Ima --; Seorang yang suka buat projek apa benda nya tah. Duk sebelah aku. Segala projek dia tu terlibat sama lee dengan aku.


Jijah --; My best friend lahh kiranya. Kekadang menyakit kan hati. But, sekejap je. Lepas tu, enjoy balik! Woohoo


Puteri (gue lee) --; time english hari tu, ada main something yang kitorang dikehendaki menulis apa apa characteristics about seseorang yang kita pilih sendiri. And ada orang tulis aku ni cantik, suka senyum. hahaa! Tapi, no name? Adakah kawan aku? Puas menanya, but tak de yang ngaku. Adakah secret admire? HAHA Saya menghargainya. *annoying gila kan? dha fullstop.


Aili --; Pendiam je. Dan baik hati.


Umairah --; Sama je macam Nelly. 


Farah --; Baik dan senang kawan. :P


Syafiq a.k.a. Kechik --; Yang paling kecik dalam batch form 1. Comel. *gelaran adik angkat aku


Aqil --; Blurr, orang cakap kembaq akuq. 


Eiman -; Orang kata dia comel. Tapi, bagi aku semua sama je muka. Macam alien kan semua sama.


Megat --; pernah baling gam kat mata aku. Agak kurang hajaq di situ ye.


Walid --; Ketua kelas. Baci. (Rambut kerintingmemangdahtakbolehstraightkanlagi!)


Nabil --; Nothing to say @.@


Syazwan a.k.a Lie --; suka tipu orang dan sedikit jahat :P


Arif --; Lembut je. Baik hehe. Tak pernah sakit hati orang. :PPPP


Rina --; My best friend forever HAHA She is the best friend in the class. :D


Nadia --; Selalu cool je. 


Ainul --; Superduperpandaigila


Bella --; Macam princess. She's the most beautiful girl in our batch. teehee


Adip --; Budak tersangap dalam kelas. tapi, dia friendly gila ohh.


Amir --; Budak yang pandai jepun. 


Hope korang suka entry ni. Share lahh pulakk life korang dalam kelas. :P Itulee gelagat 1 Al Farabi. Dah Buhbye. Thats all. :P



4 comments:

  1. best lah post ni :))
    and terasa bangga sikit !
    you know why ?
    sbb gambar rina je yang lain drpd yang lain :P
    woohoo <3

    ReplyDelete
  2. hye dear,
    do visit my collection..

    http://glariousshawlcollecitons.blogspot.com/

    thnx so muchhhh dear..
    :)

    ReplyDelete
  3. @miaHOHO Thanks. I will visit your blog! :) Thanks for sharing the linkie! ^^

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥