Sep 19, 2011

Merewang Apa Kau?

Assalamualaikum. Sebenarnya tajuk kat atas tu merujuk pada ini = Aku memang addicted kat benda baru woah. Kaylah. Lepas ni aku bagitau menatang apa yang aku addicted sangat sekarang ni sampai aku nak kahwin dengan dia. ;) Takpe. Jom tengok lepas ni.


First, aku teringin sangat nak beli benda alah ni:-


Source: Google

Nahh. you see. Betapa come lote nya benda ni. Ni camera lah. Nama dia AQUO LOMO CAMERA. Aku tak ada hal pon nak beli benda ni. Below RM100. No hal, cuma advantage dia ni aku sedih sikit. Satu, tak guna battery. OhhYeah. Senang je, guna film. Tapi, satu je aku geram gegila ohh. Takde lubang nak sumbat wire USB. Boleh le upload kat facebook ke, blog ke. Untuk saje saje je tangkap, then cuci. Hmm. Tapi, ni lah harapan aku nak beli benda ni. Benda ni ada bermacam-macam jenis dan warna dan corak dan semuanya! MUAHAHAHA Jangan risau ;) Aku akan berjuang untuk beli camera ni. 


Second, 


GOOGLE

Taraa. Nampak tak MP# Player kat atas tu? hooray Aku dah jumpa balik  mane aku letak. hoho Thanks my sister, Sarah yang jumpa benda ni. Dan sekarang ni, aku tengah mengupload lagu lagu terbaru untuk disumbat kedalam MP3 aku tu. 

Thirdoo:


Ehh Bukan yang ini, lagu tema dia, Hingga akhir waktu. Tak tahulah kenapa o.O Comel sangat suaranya. Okiedokie lah. Tu baru je Top 3. Kang aku tulis semuanya, mau jadi  top 23. muehehe Kaylah. I'm going to school. Bye bye. Assalamualaikum. 

2 comments:

  1. nono, dah 101 followers nampak? hehe. tahniah! me miss you :D see you insyaAllah this weekend (:

    p/s: thanks for the entry yg sweet tuuu. kim salam kat hanis, sarah n semua (:

    ReplyDelete
  2. hoho. Rindu Kak TEN!!! Berkat mempromote blog. hehe Nuffnang dah makin bagusss.

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥