Sep 26, 2011

Rutin Harian Aku!

Hai korang. Assalamualaikum. Whaddup? :D Today, aku nak share sikit pasal rutin harian aku. Yelah. Kauorangyang sekolah pagi ni tak tertanya-tanya ke apa rutin budak sekolah petang. hihi Aku lagi suka kalau ada banyak orang tanya. Tapi janganlah sampai memenuhi ruang formspring aku tu dengan soalan gila. Faham. Jom le meninjau rutin harian aku ni. 


girl, hair, light, sky, summer

Sorry Terlalu obses dengan photography. :D


RUTIN HARIAN AKU ISNIN-JUMAAT

6.45 pagi : Selalunya sebelum mak aku hantar adik adik aku yang lain ke sekolah, dia mesti kejut aku untuk solat subuh. Solat takkan dilupakan. Sekali aku bangun takkan aku tidur. Tak ada mood nak tidur balik. And  risau kalau kalau bangun lambat.

8.45 pagi : Sambil buat homework/ulangkaji sambil tengok CSI di AXN.

9.40 pagi : Wajib tengok Amazing Race in AXN. Takkan kulepaskan walau satu episode. CEWAHH. 

Then, sambil sambil tu sidai kain, basuh kain, angkat kain and breakfast andddd main dengan Hipo (The cat, huhu) *Teruja guna perkataan huhu  sebab dah bertahun lamanya tak guna. pffft Orang kata, ayat 'boyan' Apa tu? lol

12 tengah hari : siap lah pergi sekolah. Amacam best tak sekolah petang. Anyway, sekolah petang ni boleh skip banyak tengok tv. Itulah yang bagusnya, sebab pagi pagi bukan ada cerita best banyak pon. Beruntunglah dapat belajar je. - -' pfffftokay tipu. Serious marah ni banyak skip cerita best best XD

Kaylah BYEBYE. Itu je rutin harian kita. Jom lah kongsi bersama. hoho LOL 

2 comments:

thanks for reading this post ♥