Oct 28, 2011

TAGGED?!



Assalamualaikum semua! Takdir hari ni telah menentukan bahawa saya kena tag oleh Zeemas Anim. Tepuk tangan seratus kali kepada saya. Untuk pengetahuan, saya baru kali kedua kena tag. Agaknya bila game ni habis eh? pfffft Jom lah kita mulakan. 



THE RULES (100% from the author)


1. You must POST this rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No TAG BACKS.
7. No stuff in the tagging section about 'YOU ARE TAGGED IF YOU'RE READING THIS'. You 
legitimately as known as REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY have to tag 11 people.



Baca elok elok rules dia. Okaylah. Meh sini saya nak jawab soalan nya pulak. Ohh ye, 11 things about me tu saya dah post di entry saya yang ini. Siapa yang nak meminang saya, bacalah. :D




...SOALANNYA...

1. Korang suke  Korea?
= Tak minat pun. Cuma drama je. =p


2. Korang suke lelaki jenis camane?
= errr. Lelaki gentle, hot, dan bukan jenis tinggalkan suruhan agama. :)


3. Kereta apa yang paling korang nak?
= hmm. Tak kira harga, nak BMW. Kalau ikut logic, saya nak kereta Altist :)


4. Korang suka Bruno Mars tak?
= Suka sangat sangat :3


5. Kalau korang pandang cermin, apa yang korang buat?
= Buat ? Buat apa apa jelah.


6. Sebelum keluar dari rumah, korang salam mak and ayah?
= Kalau pergi sekali, tak kot. Entahlah. Sebab pergi mane mane pon bukan saya pergi          dengan orang lain.


7. Korang suka pink ke?
= o.O Suka lah. Blog pon warna pink. ^^


8. Window shopping buang masa. Apa pendapat korang?
= Saya tak rasa buang masa pun sebab ia maybe merancang untuk kita beli pada masa yang akan datang.


9. Mak korang kuat bebel tak?
= Tak. Kalau degil, marah terus.


10. Korang rasa blog korang cantik?
= Mestilah. Kalau tak takkan saya edit cam ni kot. lol


11. Rumah korang kat mane?
= Dekat Ipoh, Perak. :)


So, guys saya dah jawab dah. Dan soalan dari saya saya malas nak buat. Kalau siapa nak, buat je lah berdasarkan soalan yang saya jawab tadi. Kbye. 


Note: Bukan kita malas, kita ada banyak lagi kerja nak buat. *Life Is short kan? And Simple kan? Jadi, saya tak naklah tanya orang. Nanti marah pulak. :D Assalamualaikum! teeheee



2 comments:

thanks for reading this post ♥