Nov 2, 2011

AGAIN



Assalamualaikum wahai readers ku sekalian. Kali ni, aku kena tag lagi! yeah. bestnya nak jawab soalan, tapi malas nya nak tanya balik. So, saya ada prinsip yang saya hanya akan jawab soalan sahaja. Dan siapa yang nak jawab jawab je soalan yang saya dapat. Nak tahu tak kali ni saya dapat dari blogger comel mane? Nama dia Ira Syahirah. Blog dia ala ala dekat space gituh. Title pon PROM SPACE. Jenguk jenguklah blog dia. hee Now, time to answer her questions. :P




QUESTIONAIR?

1.  Yours Ambition ?

= Forensic. ♥


2. Yours Hobby ?

= My hobby ni ada banyak dan ikut mood nak buat apa. Tapi biasanya saya suka online-ing fb, tweeter, update blog.


3.  Pernah ada musuh ? Nytakan sbb anda benci dia ?

= Hmm. Takde. Ada orang tak suka saya adalah /jeles/ Tapi, who cares? 


4. Ice Cream or Yogurts ?

= I love both. ♥


5.  Astro or Tv3 ?

=Astro lah. Tv3 tu ada sikit je cerita. Astro ada banyak channel :)


6.  Korean drama or Taiwan ?

= I prefer Korean drama lah. 


7. Lenka or Taylor swift ?

= Mestilah Taylor Swift. Peminat dia tau. hihi xD


8.  Wall to wall or Personal mesenger ?

= Suka lagi wall to wall. Sebab tak boring sangat bila nampak penuh notifications. whoahh 


9. Dance or Sing ?

= BOTH HIHI


10. Badminton or Chess ? 


= I love playing badminton because i'm not good in chess. yeeheee




11.  Single Or Couple ?


= Hanya saya yang tahu. ngeeehehehe


Okay done! hihihih Yang soalan nombor 11 tu, saya bukan single, bukan couple. Sebab  nak kata single, saya still ada my family and my friends. Kalau nak kata couple? Saya takdelah. But for, couple time kecik kecik tak beri apa apa erti pon dalam hidup. Penentu jodoh kita mungkin di University or time kerja. hohoho WOH Bila cakap pasal kerja, terharunya dapat husband yang kerja forensic macam aku. Boleh pergi kerja sama sama. awww. hihi ?#menggedik jap. byebye! Assalamualaikum! 

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥