Dec 25, 2011

HOLIDAY IN MARINA COVE RESORT.


YAWW hehe Okelah sorry tu memang patut lah diucapkan kepada peminat setia I. Dah takde entry cam dulu lagi. Ye, komputer rosak dan saya malas nak buka blog bagai ni. hehe And diucapkan Most WELCOME kepada yang memang sebenarnya muak tengok entry gediks I okay. So, I nak mulakan cerite dong skrg ni about percutian yang menyeronokkan ni. Di mana lagi kalau bukan di Marina Cove Resort, Lumut, Malaysia. Best tau. hihi 


So, kitorang pergi tu mandi kolam, ada water park. Tapi tak besar pun. Pun boleh kan. Tapi seriously air kolam hotel dia sejuk gila macam dalam freeze! erkk okay itu melampau sikit ler. tapi, memang sejuk walau pakai long sleeve pun. So, jom godik godik dulu gambar yang ada! :D



HAA guys. gambar ni kat laut. Namanya Teluk Batik. Memang bersih+best gila. Aku je tah mane pergi masa ni. So, digantikan dengan adik and my mom. :P



Taraaa. Malam ni pulak makan dekat medan ikan bakar. sea food ngeee. HAHA But, yeahh you know. Aku tak makan seafood. xD Makan telur je sudah. Aku boleh  jerit kalau tergigit udang. Kepada future husband aku, nak udang masak sendiri dong! >.<



Ini adalah kedai barangan dari laut. Kat Pekan Lumut. cantikk wohh kerang kerang dia. Tapi yang tak tahan tu nak cari parking. *bajet macam aku yang drive* :/



Next, masa nak checkout hotel. Tapi, seriously hotel dia okay. Tapi aircon anda tak boleh dinaikkan suhu. SEJUK. Menyesal tak bawak seluar panjang tebal 1.5 inci. But, puas lah dengan theme park, kolam dia. awesome ;)

Hmm. I think dah panjang berjela-jela dah kan entry aku kali ni. Thanks guys yang sudi membaca blog si comel lokek saya ni. ngehehe. bye Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥