Jan 20, 2012

SCHOOL MOOO


HI guys! Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. ^^ Dah lama tak berupdate kan? So, thats me. Tengok lah blog I skrg dah di-renovate baru oleh yang di-pertuan comel nurul hanis, my sistah! hehehe header tu amacam? lawoo enggak? muehehe. Terimas, trimas. *tanpa dipuji


So, korang korang ni happy enggak di sekolah? Yang form 1 tahun 2012 ni, mesti best kan dapat kawan baru ngehehe. Tak best lah kalau kawan from sekolah rendah ken? Kawan ramai baru siok. *syok. Entahlah. Aku takde nak cakap apa sangat tak taulah. Yang sekarang ni aku nak siapkan homework. Then, study untuk pra-usbf. 8 haribulan 2 taw. kau hado? Tak taulah kotkot sekolah korang pon sama. 


Sekolah aku ni cikgu katalah nak lebih standard from budak budak sekolah lain. cluster ler katakan. mwehehe. Tau tak, KOKO hari selasa, rabu, khamis setiap minggu. kau bayangkan?!! setiap minggu, ada 2 essay bagi setiap subject. About apa yang kita belajar. seyhh Kalau 2 darab 8: 16 essay seminggu/ MATIGUA. erkk gua yang mati. bukan aku. pfft LOL


Kayylah yang pasti sekolah kali ni, aku tak nk dah pemalas macam dulu, aku sangat malas dulu-dulu. suka tangguh kerja. Sekarang ni nak beljar PMR 8A. blinnk blink* ngeee bye bye Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥