Feb 19, 2012

Pekse Datang Sudah XD

Hai. Assalamualaikum. tett tett dah bulan 2. cepat je masa berjalan. Aku pon tak sempat nak online. Sekrang ni jam pukul 7:46 pagi. cool kan aku update pepagi buta ni. *takdelah buta sangat* Sekarang ni aku tengah geram psal exam. *sigh Bukan apa, almaklumlah aku dah form 2, so exam masuk bab bab form 1 sekali. ponat nak mengahafenyo. 

Exam yang pertama ni Pra USBF. Gedik nak ada pra pra segala. Yang exam Pra ni cuma ada subject teras je. Kalau ada yang subject tak teras, aku bukan baca pon. (Y) Dalam semua subject, subect Geo, Sej and KH paling aku lemah. Tapi dalam result, huh lain jadinya. So, inilah result aku pada exam kali ni. 

  • BM- 88
  • BI- 83
  • MM- 90
  • SN- ^% (guna code ponbolleh)
  • Ag- 96
  • Geo- 73
  • Sej- 80
  • KH- 8+++

So, keseluruhannya 6 A 2 B. Aku sangat bangga sebab maintain je. Bukan nak naik pon. Yang aku buat code code tu saje nak menutup malu aku. Aku pon pelik, aku suka sains, tapi result B. tsk tsk. So, kali ni ini jeh aku nak post. Sebab kalau post panjang berjela, boleh hancus keyboard ni aku tekan. *mendalami perasaan dan jiwa sangat. bye peeps assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥