Mar 14, 2012

HI EVERYBODEH

Hello Fellas! Good evening! Long time no see haa. Sebok sangat tahun ni. Takde masa nak update. Padahal baru form 2. Sebok macam tahap gaban. Nak buat new post pun, tak tau nak post benda ape. Tapi one thing aku nak semua orang tau, yanggggg AGHHHH BANYAK GILEE HOMEWORK. Nasib nasib. Homework ada je dalam apa apa subject pon. Even PJK pon ada nota. Rajin tak rajin, wajib buat !


Cuti oh cuti. 
 Pehall kaww? Seronok sangat ke cuti? Bagi aku sungguh MEMENATKAN. Kalau time sekolah, besttt sebab kerja guwa belajar je, takde kena buat kerja rumah. #errcamtupulak? Haa Sini, sini aku terangkan. Kalau time sekolah, kerja kita tu belajar. Pagi pergi KOKO. Then stayback sampai pukul 12.30. Sekolah. (Aku sekolah sesi petang) Malam tu, buat homework. Sorry der aku KOKO 3 kali seminggu. But bila tiba je masa cuti, mulalah sakit pinggang sebab buat kerja rumah.


Astagfirullahhalazim. Fineeee aku annoying kan -,-'' Tak tawlah pulak pemikirang korang camane. hehe so sorrrryyyy. sebab ini je mampu dan sempat aku type. Insyaallah aku akan merajinkan jari jemari aku untuk type pepanjang lagi yep. hehe Terimalah 1 gambar yang menandakan rasa sayang aku kat blog ni ! Wassalam. :D


Cewah. Ni homework aku. Baru sikit. Kau tak tengok lagi 3/4. Ni barun 1/4. ekeke~ So, buhbyee. :)

2 comments:

  1. Ewahh kemain nampaks ~ Begitu alim ye dengan kata pembuka bicara ye padhal... ekeke~ homework tuu BUAT, jangan tenet jeee ! ~_~

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥