Mar 15, 2012

SATISFIED .

Assalamualaikum all of you. Today is Friday. Hampir seminggu dah kita bercuti. Tapi, cuti kali ni aku tak puas. erkk -,- abaikan title kat atas tu. satisfied tu menatang lain. Tau tak sebab apa tak puas? Sebab tersangat lah boring. takpe takpe, tu kita cite lain kali. 


Now, I wanna talk about my new blog. erkk tak delah new sangat. Just renovate je :P Cuma nak terangkan secara terperinci belog rojak ini. hehe First, the theme is black and pink. So, tengok tengok ahhh persekitaran blog aku ni. muahaha pink balik. Tapi rock sikit lah sebab warna hitam tu dijadikan background post wa. 


Tulisan pulak warna putih so that macam shiny sikit eh yeke? Next, tab menu aku. Besar gedabak kan? Biarlee, lain drpd lain. UNIQUE Karang orang nak tekan apa pon tak tau. Lebih baik besaq drpd keciq! Thirdly, favicon aku. mwehehe strawberry. Aku dah cari dah strawberry yang omey omey ♥ tapi takku jumpa. Ada owner blog tu dah tutup blog. kwanghajaq tak? menyesal aku tak copy semua artwork dia. Bukan curi, dia bagi freebies. Lawoo pulakk tu♥ Jadilee strawberry kecik molek tu.


Lagi-lagi, kau tengok ahh sendiri. Malas nak beri penerangan. Sesape yang nak tanya questions or anything, tanya kat email or formspring. Kot kot, ada orang nak tanya pasal blog cantik sangat ni (perasan+annoying) silalah tanya ! goodbyeee. :)



No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥