Feb 17, 2013

New HEADER YEAY !

Hi! Wah, i really love my new header. Sebab apa? Sebab ada bias saya, Yonghwa. Actually, aku memang minat korea/kpop ni dari 2010 but tak too addicted la. Sejak hujung 2012, aku dah start obsess  addicted kat diorang semua ni. Group-group kpop yang aku minat lah kan, CNBLUE (ofcourse ah ada yonghwa hee), BIG BANG, SHINEE, SNSD and 2NE1. Aku memang kenal diorang before ni, tapi tak berapa minat. Sebab masa tu the voice tengah hot, then ada adam levine, then aku minatlah. ;P And sama jugak macam running man. Aku dengar mula-mula masa tahun 2010 i think, macam erk cerita ape ni do? But, sampailah tahun lepas ceh, mula lah mengaddictkan diri. wee. Tapi kali ni memang pergh, tak tau lah. Too mainstream ah ah. Sampai header blog, header twitter, wallpaper gambar Yong Hwa. Oh ya i hafall. Birthday dia 22 Jun 1989. I like TOP too. hihi And Min Ho. They're so cute. this is so true okeyng. believeee. *justin bieber* Yong hwa ada jugak berlakon dalam HEARTSTRING dengan Park Shin Hye. Comel gila diorang omg. And next, Minho dalam cerita TO THE BEAUTIFUL YOU. coming soon 24/2 ni kat OneHD. yeay Belum lagi ringtone and message, tu baru cn blue punya lagu. And gambar kat header tu la gambar yang paling aku minat gilerks. And yeah dude, memang hot la sangat, ah perfectos. And this one too. Too cute, handsome, ah whatever. For me, dah cukup bagus dah bagi seorang lelaki. pergh, tapi takde lah sampai ''aww nak kahwin dengan yong hwa oppa, sarahghae oppa!'' err, minat gittew2 jer. Haha whatever, this is the 'idol ace'. hihiks




2 comments:

  1. dah makin kpop sepupu aku ni *observe dari jauh*

    ReplyDelete
  2. kpop kpop jugak. study tidak dilupakan. hiks. jom la join sekali. lol

    ReplyDelete

thanks for reading this post ♥