Mar 31, 2013

SEKOLAH AKU DATANG

Assalamualaikum. Hari ni 3/31/2013 jam 9.40 malam which is hari Ahad and lagi 3 jam nak pukul 12 which is hari Isnin officially. Hari yang paling ditakuti. sob sob sob. Entahlah. Bila cuti panjang ni, time nak sekolah balik aku rasa sedih, malas and so on. Tapi kalau setakat cuti 2 hari ni aku excited nak belajar etc. But, kalau dah cuti seminggu tu apa tak ingat. Aku tak takut pun pasal homework ni tapi perasaan takut and menci tu masih ada. Apa ni?! Tak tau perasaan sendiri.


I think i need some advice to face the ehem ehem in the school. I dont know.. Setiap sekolah ada student yang baik, pandai, rendah diri but tak seperfect tu. Ada yang ringan mulut etc. Er yea aku agak sensitif bila ada orang pandang, or bisik2 sambil pandang aku. Alah benda macam tu, berlaku kat mana-mana. Itu yang aku macam tak tahan. Belum lagi yang straight forward, selamba cakap face to face. alahaiii. Kalau ikutkan, tak payah layan benda mcam tu, but aku cepat susah hati, and nanti mesti tak focus. Boleh je aku menangis kat tengah-tengah dunia kalau stress kemelempauan. 


Life as an ordinary student. like that a. Even dekat tempat kerja pun still ada makhluk Allah yang sangat BERHATI MULIA. :) lol But i'm happy now. Zzz And thanks cuzie for the advice. But alah, senang je. Aku bukan jenis yang talkative. So, takdelah nak fikir-fikir sangat. And yang paling aku takut is PMR!   Because everyone target and hoping that aku dapat straight A. Sekali tak dapat, punah hancur dan harapan. Siapa tak nak? And asrama tu jangan nak cakaplah. Er, susahnya. But, as a friend lah, sepatutnya kita doakan lah kawan kita dapat result yang bagus-bagus, bukannya doakan yang buruk-buruk sebab jealous. Pengalaman nih. Hoho good night assalam. 


No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥