Sep 30, 2011

My First Try #Omelet

cute, girl, photo, skinny, vintage

Source: Favim

Hai and Assalamualaikum. Sudah hampir dua ke tiga hari aku tak update blog. Okay Banyak sebab sebab dia. And aku terlalu penat. Sekarang, cuti baru ada masa sikit. hoho Kali ni, aku nak update about my first try. Korang tahu apa benda yang aku seronok sangat sampai kata MY FIRST TRY?   

Sebenarnya macam ni. Satu malam ni, nak dinner tak ada lauk ayam. Aku tak makan udang, sotong segala jenis lah makanan laut. Geli dan sebagainya. Kalau nak usha usha tu boleh lagi. Kalau nak makan, kirim salam je lah. Okaylah.  Tahu Omelet? Telur dadar dari punggung ayam tu. Sedap kan. Aku lagi suka makan tu daripada makan nasi dengan udang.

So malam tu, memang tak ada lauk darat. Cuma ada ikan, udang dan sebagainya. pfffft Ikan pon aku tak makan :) Lepas tu, aku suruh jugak masak telur dadar. And jawapan dia ''Buat sendiri'' Okay. Aku dengan selamba badak je goreng telur dadar sendiri.

HASILNYA?

 Okat serious tawar. Garam dia tak secukup rasa. Anyway, still happy sebab telur tu menjadi dengan cantiknya. Nak ON api pun  takut. hoho I was really happy dapat menjayakan misi tersebut. muahahaha. Okaylah. Sampai di sini je aku nak share about this. Bye bye Assalamulaikum. :D

No comments:

Post a Comment

thanks for reading this post ♥